За результатами 2022 року 97% клієнтів державного банку здійснювали свої регулярні платежі (за комунальні послуги тощо) переважно через цифрові платформи. Про це розповів член правління ПриватБанку з питань роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко.
За його словами, близько 70% клієнтів у зазначений період платили через мобільний додаток Приват24, ще 18,5% клієнтів здійснювали платежі у веб-версії Приват24. Здійснюють транзакції з використанням терміналів самообслуговування банку 3,7% клієнтів, близько 3% користуються сервісом регулярних платежів, 2% іншими цифровими можливостями.
Загалом у 2022 році споживачі послуг банку здійснили за допомогою банківських продуктів та сервісів понад 670 млн комунальних та інших платежів на загальну суму понад 560 млрд грн.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Анонсовано терміни випуску електронної гривні
Ми раніше повідомляли, що у січні 2023 року інфляція в Україні в річному вимірі сповільнилась з 26,6% (фіксувалось у грудні) до 26%.