International Forum:
«DIGITAL CODE: Successful Cases - 2025»

Ви впевнені, що знаєте достатньо?
  • Що нового несуть нові закони: “Про фінансові послуги та фінансові компанії” .
  • Вимоги закону до системи внутрішнього контролю фінансової компанії
  • Нові вимоги до корпоративного управління
  • Система управління ризиками (СУР)
  • Уніфікація платіжних систем
  • Відкритий банкінг
  • Автоматизація фінмоніторингу
Чи готові ви до кіберзагроз нового рівня?
  • Кіберзахист у фінансовій сфері: реальні кейси, сучасні технології та стратегії безпеки
  • Комплексна безпека для банківських і фінансових установ: виклики та рішення в умовах турбулентності
  • Хмарні сервіси, штучний інтелект і DLP-системи: інновації у кіберзахисті для фінансового сектору
  • Zero Trust і протидія кіберзагрозам: як фінансовим установам захистити дані та резервні копії
  • Security Operation Center (SOC) як сервіс: нові підходи до моніторингу та управління кібербезпекою
  • Хмарна інфраструктура-безпека та надійність

Як правильно організувати обіг?

  • Сучасні рішення інтелектуальної обробки документів
  • ЕДО та автоматизація документообігу
  • Використання КЕП як гарантії незмінності підписаних документів
  • Обмін структурованими документами та даними для прискорення процесів обслуговування клієнтів
  • Вбудовування СЕД та ЕДО в онлайн-продукти
  • Автоматизація кредитного процесу від «А» до «Я» для юридичних осіб

Масове підписання документів у цифрову епоху

  • Спрощені моделі віддаленої ідентифікації
  • Верифікація за допомогою Системи BankID, НБУ, КЕП та ДІЯ
  • Платформа для дистанційной реєстраціей B2B клієнтів для банків та фінансових компаній з повною або спрощеною ідентифікацією
  • Підписання масиву документів
  • Аутентифікація клієнтів цифрових послуг

Огляд реальних кейсів

  • Роботизація фінансової сфери
  • Комплексні рішення ERP для управління договорами, кадровими процесами, канцелярією, управлінням нарадами та фінансовим архівом
  • Вбудовані в CRM платформи, скорингові рішення, персоналізовані рекомендації та поради, комерційна аналітика
  • Технології CRM, ERP, BPM та EDM: їх роль у автоматизації бізнес-процесів
  • Омніканальне обслуговування клієнтів (KYC)
  • Автоматизація кредитних, депозитних та факторингових операцій

Ключовы фактори при виборы провайдера:

– масштабованість та гнучкість

– безпека та відповідність

– географічна доступність

– надійність

– оптимізація витрат

– технічна підтримка

  • Надійний хмарний ЦОД
  • Резервне копіювання
  • Послуги обчислень, зберігання, мереж, баз даних та платформ
  • Хмарні сховища архівів даних
  • Організація хмарного середовища, розробки та тестування
  • Хмарні сервіси для мобільних пристроїв та сайтів
    Швидка та безпечна міграція у хмару великого обсягу
  • Перехід банку та фінансової компанії до приватної, гібридної хмари (контроль та безпека даних)

Що сприятиме розвитку платіжного ринку та створенню нових фінансових продуктів?

  • Система електронних платежів НБУ (СЕП-4.0)
  • Впровадження платіжних інновацій за допомогою мобільного телефону Платформа безконтактних NFC –платежів
  • Процесинг електронних грошей
    Внедрение безопасных и удобных QR-платежей: IBAN to IBAN платежи
  • Уніфікація платіжних систем с ЄС

Мобільні додатки, які допомагають

  • Необанки, Smart банкінг, мобільний банкінг
  • Платформа мобільного банкінгу
  • Порівняльний аналіз мобільних додатків та/або екосистем банків окремо по ФО та ОО
  • Можливості mobile та internet banking
  • Найкращі цікаві «фічі», які доступні у мобільних додатках українських банків

Як Open Banking сприяє розвитку фінансових технологій?

  • Інтеграції між фінансовими установами та сторонніми постачальниками послуг
  • Регулювання та стандарти
  • Ключові показники
  • Екосистема для бізнесу»

Як Big Data і AI змінюють комунікацію з клієнтами та забезпечують безпеку в фінансових послугах?

  • BIG DATA – лідогенерація
  • SMS, Viber, Facebook через призму AI
  • Управління даними як основа цифрової трансформації
  • Що ми знаємо про клієнтів та як це допоможе у банківському бізнесі
  • Інтелектуальна обробка інформації
  • Готове рішення штучного інтелекту, зберегаючі контроль над своїми даними та програмами
  • Проблеми складності, маштабування та безпеки, під час впровадження генеративних додатків AI та AI/ML

Як цифрові канали трансформують банківські послуги?

  • Клієнтоорієнтованість як ключ до успіху: побудова зручних процесів для споживачів
  • Цифрові інструменти для персоналізації банківського сервісу
  • Вбудовані CRM рішення для поліпшення клієнтського досвіду
  • Інноваційний підхід до утримання клієнтів: лояльність через персоналізацію
  • Персоналізація фінансових послуг: як створити зручний та доступний досвід
  • Трансформація клієнтського досвіду в умовах цифрової економіки

Як нові вимоги і технології змінюють перевірку клієнтів у фінансовому секторі?

  • Стандарти KYC та AML: ефективна ідентифікація клієнтів і контрагентів
  • Належна перевірка клієнтів: практичні аспекти та важливість фінансового моніторингу
  • Автоматизація фінансового моніторингу: впровадження в небанківських установах
  • Перевірка фінансових операцій клієнтів: технології та методи
  • Вдосконалення процесу фінансового моніторингу за допомогою цифрових технологій