Активне впровадження Open Banking в Україні стане ще одним фактором для покращення клієнтського досвіду клієнтів ПриватБанку. Про це заявив керівник дирекції з інформаційних технологій банку Віктор Мойсеєнко під час форуму Open Finance and Payments Summit 2025 у Києві.
Для ПриватБанку, як найбільшого банку з розгалуженою клієнтською базою, технологія Open Banking є стратегічною можливістю для покращення безперервного цілодобового сервісу та якісної взаємодії з клієнтами. Ключові напрямками та перевагами відкритого банкінгу стануть прискорення та якість сервісів, розширення можливості безготівкових платежів.
“Суть відкритого банкінгу – це більше можливостей для всіх учасників ринку з покращення клієнтського досвіду, створення нових фінансових сервісів, продуктів, та персоналізації рішень на базі повного фінансового профілю клієнта, – відзначив Віктор Мойсеєнко. – Наприклад, це може бути запуск сервісів, які дозволять клієнтам оплачувати комунальні послуги та поповнювати мобільний зв’язок з рахунків інших банків, або покращені кредитні пропозиції. Open banking дозволить підвищити рівень проникнення цифрових платежів, оскільки історично в Україні ще є багато сфер, де домінують готівкові розрахунки.”
За словами Віктора Мойсеєнка, повноцінна імплементація потенціалу Open Banking в Україні може зайняти близько двох років за умови, що всі гравці ринку – як банки, так і небанківські установи – побачать перевагу у якісній участі та співпраці, розбудові специфікацій, API та створенні нових продуктів.



