27.10.2023
В умовах повномасштабного вторгнення, бізнес щодня бореться з новими викликами, ухвалює складні рішення та шукає інноваційні підходи в роботі. Компанії пристосовуються до реалій та нових потреб споживачів. Як їм це вдається? Що допомагає втриматися «на плаву»? Чи виходить будувати плани на майбутнє в цілковитій невизначеності? Яким чином співпраця з EasyPay впливає на досвід їхніх клієнтів? Про все це наша редакція вирішила дізнатись у своїх партнерів.
Ми покажемо вам досвід війни очима українського бізнесу. Розкажемо про рішення, які врятували компанії в часи невизначеності та виклики, які з’являються перед ними й сьогодні. Поділимося планами бізнесу на майбутнє й інформацією про нові продукти.
Залишайтеся з EasyPay, якщо хочете опинитися за лаштунками фінансового світу та дізнатися з перших уст про шлях розвитку в умовах повномасштабного вторгнення! 👇
Партнер EasyPay: ПРАВЕКС БАНК ― комерційний банк, який є частиною італійської міжнародної банківської групи Intesa Sanpaolo з 2008 року. Має найвищий довгостроковий кредитний рейтинг ― uaAAA й опирається у своїй роботі на такі цінності, як чесність, прозорість, відповідальне використання ресурсів тощо. Крім того, ПРАВЕКС БАНК приєднався до Глобального договору ООН та зобов’язався дотримуватися тринадцяти цілей Глобального договору ООН за чотирма напрямами: захист прав людини, трудові відносини, охорона довкілля та боротьба з корупцією.
Спікер: Семен Бабаєв, заступник Голови Правління, керівник Головного управління роздрібного бізнесу ПРАВЕКС БАНК.
Про що говоримо: як банк забезпечує якісне обслуговування клієнтів в умовах війни, на яких напрямках роботи команда зосереджувалася на початку вторгнення, які цінності важливі для ПРАВЕКС БАНК.
Цитата: «Сьогодні великі компанії мають бути не просто гравцями на бізнес-полі, а й ставати частиною культурної свідомості в суспільстві ― транслювати ідеї екологічності, відповідати запитам соціуму та якоюсь мірою формувати свідоме середовище».
Як ПРАВЕКС БАНК працював у перші дні повномасштабної війни?
На початку повномасштабного вторгнення нам було необхідно оперативно забезпечити віддалене обслуговування клієнтів. Це вдалося завдяки налагодженим під час COVID-19 процесам та застосунку PRAVEX ONLINE, який ми постійно вдосконалювали.
Пандемія навчила швидко приймати нову реальність та пристосовуватися до неї. Тому наш контакт-центр не припиняв роботу ні на хвилину, навіть 24-го лютого 2022 року. Оператори підключалися з дому, дороги чи бомбосховищ ― скрізь, де було інтернет-покриття. Ми були добре підготовленими до віддаленої роботи й постійно підтримували зв’язок в месенджерах.
А щоб у такий складний час полегшити клієнтам доступ до банківських послуг, ПРАВЕКС БАНК приєднався до POWER BANKING. Для нас не лише тоді, а й зараз надзвичайно важливо забезпечувати безперебійність функціонування банківських сервісів та допомагати українцям безпроблемно отримувати фінансові послуги.
POWER BANKING ― це об’єднана мережа відділень банків України, створена за ініціативи НБУ, яка працює навіть під час «блекауту». Вона налічує понад 2 300 відділень, що забезпечені альтернативними джерелами енергії, додатковим персоналом, резервними каналами зв’язку та посиленою інкасацією.
Як банк підтримував команду в цей надважкий час?
Маючи відділення по всій Україні, нам важливо за будь-яких умов залишатися командою, єдиним організмом. Наші співробітники є головною цінністю та конкурентною перевагою, тому першочерговим завданням став їх захист та підтримка.
Ми забезпечили житлом в інших країнах працівників, які евакуювалися з України, а тим, хто залишився ― надали матеріальну допомогу. Зараз майже всі співробітники повернулися, а відділення ПРАВЕКС БАНК ми обладнали всім необхідним для безперебійної роботи. До того ж нам вдалося пройти «блекаути» зими 2022-2023 рр., зберігши тісний зв’язок і з колегами, і з клієнтами. Це досвід, завдяки якому ми, як команда, стали готовими до нових викликів.
На чому ви зосередилися на початку повномасштабного вторгнення та чого вдалося досягнути за цей час?
З перших днів вторгнення команда ПРАВЕКС БАНК сфокусувалася на:
- швидкому прийнятті управлінських рішень в умовах постійних змін;
- підтримці співробітників, клієнтів й українського бізнесу;
- організації безперебійної роботи банку;
- управлінні клієнтським портфелем;
- миттєвому реагуванні на зміни в законодавстві та звернення клієнтів;
- вдосконаленні продуктів, послуг і процедур.
Завдяки такому підходу, нам вдалося відновити роботу 90% мережі за перших пару місяців з моменту вторгнення, втримати основну частку клієнтів, втративши лише 5% і зберегти частку робочого портфеля на рівні 90,5% (станом на 31.12.2022). Ми змогли утримати кошти за нижчих процентних ставок і наростити процентні доходи, також запустили нові продукти та сервіси.
Наприклад, розробили й впровадили рішення з відділеної реструктуризації кредитів через «Дію» та реалізували «Онбордінг» ― можливість відкривати віртуальні картки без необхідності звертатися у відділення банку.
Сьогодні ми продовжуємо кредитувати клієнтів за програмою «Доступні кредити 5-7-9». За півтора року її дії, держава видала кредити для малих та мікробізнесів майже на 150 мільярдів гривень. ПРАВЕКС БАНК також надає цю послугу задля підтримки своїх клієнтів, які є фундаментом економіки країни.
Як результат, клієнти високо оцінили дії нашої команди ― ми отримали 81% позитивних відгуків під час проведення опитування. ПРАВЕКС БАНК ― це банк, який фокусується на довготривалому обслуговуванні клієнтів, а не на залученні тих, хто вибирає нас для разової операції чи сумнівних схем.
Розкажіть про нові карткові продукти, які ви запустили за період повномасштабної війни
Ми не запускали нові карткові продукти як такі. Але в рамках онбордінгу передбачили безоплатне відкриття та обслуговування картки Visa Platinum для нових клієнтів. Вона дає можливості здійснювати без комісії:
- Р2Р-перекази на інші картки;
- платежі за реквізитами, у тому числі оплату комунальних послуг;
- поповнення картки готівкою в касах банку або в терміналах самообслуговування, наприклад, у мережі EasyPay;
- зняття готівки у будь-яких банкоматах на території України сумою до 30 тис. грн на місяць.
Також власники карток Visa Platinum можуть заощаджувати з накопичувальним рахунком та ставкою 10% річних у гривні або оформивши депозити онлайн на будь-яку кількість днів в гривні, євро та доларах США. Відкрити рахунки у різних валютах можна через мобільний застосунок PRAVEX ONLINE.
Окрім цього, клієнти з платиновою карткою від Visa отримують:
- Безоплатний консьєрж-сервіс з опцією онлайн-консультацій лікарів;
- Lounge Key в аеропортах та міжнародний Fast Track (2 рази на рік безкоштовно), Lounge Key у Києві на залізничному вокзалі;
- Страхування подорожей: затримка або скасування рейсу, втрата багажу;
- Захист покупок та подовжену гарантію;
- Знижку 50% на поїздки в таксі Bolt на залізничні вокзали в Україні та з них;
- Знижки чи додаткові подарунки від партнерів програми при розрахунку карткою.
Яку додаткову цінність дає вашим клієнтам співпраця з платіжним сервісом EasyPay?
Не дивлячись на всю складність ситуації в країні, з перших днів повномасштабного вторгнення ми підтримували контакт з командою EasyPay і не припиняли надавати сервіс. Адже наша співпраця з платіжними сервісами (небанківськими фінансовими установами) взаємовигідна не лише для банку та партнера, а й для клієнта.
Якщо розглядати основні переваги, то це: можливість без комісії поповнити картку в терміналах, які розміщені практично на території всієї України, та відсутність необхідності шукати відділення банку для виконання операції.
EasyPay ― платіжний сервіс, що налічує понад 22 000 платіжних терміналів у різних куточках України. Знайти найближчий можна за допомогою зручної інтерактивної мапи.
Які технології ви використовуєте для спрощення виконання фінансових операцій та зручності клієнтів?
Тотальна цифровізація ― загальний тренд банківського ринку, який, очевидно, буде лише зростати. Тому, впроваджуючи інноваційні рішення, у 2022 році ПРАВЕКС БАНК розпочав оновлення мережі терміналів і доповнення їх новим функціоналом ― технологією безконтактної передачі даних Near Field Communication (NFC). Вона дає можливість знімати готівку навіть без картки ― лише за допомогою смартфона чи смартгодинника.
Оновлення терміналів на моделі з NFC не пов’язано з повномасштабним вторгненням, це еволюція вдосконалення сервісу та технологій. Перш за все, це зручність та спрощення виконання операцій для клієнтів. Зараз не потрібно «вручну» вводити номер картки, він автоматично заповнюється в момент її прикладання до термінала.
Які цінності важливі для банку і як ви їх підтримуєте?
Сьогодні великі компанії мають бути не просто гравцями на бізнес-полі, а й ставати частиною культури свідомості в суспільстві ― транслювати ідеї екологічності, відповідати запитам соціуму та якоюсь мірою формувати свідоме середовище. Ми розуміємо цю необхідність, тож цьогоріч ПРАВЕКС БАНК приєднався до Глобального Договору ООН. Наша команда зобов’язалася дотримуватися 13 принципів договору за чотирма напрямами: захист прав людини, трудові відносини, охорона довкілля та боротьба з корупцією. Працюючи над запровадженням критеріїв ESG, ми прагнемо зробити їх частиною своєї стратегії та культури.
Також команда банку приділяє особливу увагу одному з напрямів сталого розвитку ― екології. Співробітники банку по всій Україні, де є наші відділення, сортують сміття й прибирають парки та сквери. Нещодавно колеги з Хмельницької обласної дирекції провели екологічну акцію ― толоку на березі річки Кудрянка. Вони хотіли показати, що збереження біологічного різноманіття можливе не тільки на об’єктах природно-заповідного фонду, але й на урбанізованих територіях.
Окремо додам, що ми заохочуємо фінансову освіту та щорічно беремо участь у марафоні заходів НБУ для дітей шкільного та дошкільного віку. Цього року наші співробітники провели більш ніж 10 заходів у навчальних закладах України. Упевнений, що розмови про фінанси варто починати з раннього віку, адже розуміння того, як працюють гроші, є одним із найважливіших життєвих уроків, які можуть засвоїти діти.