Клієнт monobank зіткнувся із блокуванням своєї картки після того, як спробував вивести власні кошти з біржі Binance
Фото: monobank.ua
Він поділився цією інформацією на форумі “Мінфін”. Основне його незадоволення полягало не в блокуванні картки, а в строках її розблокування.
Згідно допису, це вже третій випадок блокування його картки після операцій із криптовалютою в цьому році. У попередні рази йому вдавалося підтвердити легітимність транзакцій за допомогою скріншотів з Binance, після чого його рахунок активували. Отже, йому знизили ліміт на внесення коштів.
Цього разу все виявилося складніше. Monobank вимагав не тільки скріншоти, але і форму ОК-5, інформуючи, що розгляд займе до 60 днів.
“З урахуванням комп’ютеризації всіх процесів особисто мені незрозуміло, що можна розглядати так довго”, – написав клієнт.
У відповідь monobank зазначив:
“Повірте, ми й самі не любимо бюрократію, водночас на вимогу НБУ банки перевіряють усі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтів. Колеги нададуть інформацію, щойно вона з’явиться”, – йдеться в повідомленні.
Існують певні операції, які підлягають обов’язковому моніторингу:
- за участі політиків та громадських діячів (чиновників, депутатів тощо);
- ФОПів, що зареєструвалися менш як за три місяці до перевірки;
- осіб, які часто переказують гроші на закордонні рахунки або обмінюють банкноти меншого номіналу на більший та навпаки тощо.
Водночас варто пам’ятати, що підозру можуть викликати будь-які операції.
Нагадаємо: співзасновник банківського мобільного застосунку monobank Олег Гороховський вперше оприлюднив статистику щодо шахрайства з банківськими картками клієнтів.
Згідно з інформацією шахрайські махінації оцінюються у понад 111 мільйонів гривень і це всього за 5 місяців. росiйською
16.08.2023 21:43