VST bank офіційно завершив ребрендинг, змінивши назву «Банк Восток» на нову коротку, сучасну й міжнародну — VST bank. Це рішення стало важливим кроком, до якого команда готувалася заздалегідь і дуже відповідально. Головна мета змін — оновити та осучаснити бренд, зберігши впізнаваність і, найголовніше, комфорт для клієнтів.
Ребрендинг базувався на непростому завданні: оновитися та водночас зберегти себе. Саме тому під час вибору нової назви фокус був спрямований на зворотний зв’язок аудиторії та результати опитувань серед клієнтів. Так сформувався бренд VST — сучасний, лаконічний, зручний для міжнародних систем і такий, що продовжує історію банку, а не відмовляється від неї.
Оновлення торкнулися також візуальної айдентики: був оновлений шрифт, уточнено фірмовий помаранчевий колір, адаптовано стиль і збережено впізнаваний «ромбик», що став частиною ДНК бренду.
Разом із новою назвою з’явився й новий слоган — «Встигай важливе». Він відображає філософію, згідно з якою банківські продукти та сервіси створені для того, щоб клієнти витрачали менше часу на банкінг і більше — на важливе в житті: відкриття бізнесів, подорожі, покупки, донати, підтримку рідних та ЗСУ.
Усі трансформації були впроваджені так, щоб для клієнтів перехід відбувся максимально непомітно. Завдяки продуманій комунікації й технічній підготовці процес пройшов без плутанини та зайвих клопотів. Рахунки, картки, договори, кешбеки і тарифи залишилися чинними, а сервіси продовжують працювати стабільно та швидко.
Попереду ще передбачені поступові зміни в застосунку та на сайті, але вони не будуть різкими чи складними. Обраний шлях плавної трансформації дає змогу забезпечити клієнтам комфорт користування.
Голова Правління VST bank Вадим Мороховський підсумував головну ідею ребрендингу:
«Ребрендинг став для нас стратегічним кроком, до якого ми ретельно готувалися. Нашою метою було зберегти впізнаваність бренду, водночас оновивши його відповідно до сучасності, а також зробити перехід максимально комфортним для наших клієнтів. Ми залишаємося тим самим банком зі стабільною бізнесмоделлю та надійними власниками, а оновлення відображає нашу філософію: створювати умови, щоб клієнти могли зосередитися на справді важливому, не витрачаючи час на банківські операції».
VST bank зберіг власників, стабільну бізнесмодель і підхід, якому багато років довіряють клієнти. Ребрендинг є кроком до актуальності та розвитку в унісон із країною, при цьому сутність банку залишилася незмінною.
Банк рухається вперед із новою назвою, сучасною айдентикою та фокусом на тому, що справді має значення.
VST bank. Встигайте важливе.
З повагою редакція International Financial Club «BANKIR»
Поширити це:
- Натисніть щоб поширити через Telegram (Відкривається у новому вікні) Telegram
- Натисніть щоб поширити через Facebook (Відкривається у новому вікні) Facebook
- Натисніть, щоби поширити на LinkedIn (Відкривається у новому вікні) LinkedIn
- Натисніть щоб поширити через WhatsApp (Відкривається у новому вікні) WhatsApp
- Натисніть, щоб поширити у X (Відкривається у новому вікні) X
- Натисніть, щоб поширити на Threads (Відкривається у новому вікні) Threads
- Натисніть, щоб надрукувати (Відкривається у новому вікні) Друк




